Shop Mobile More Submit  Join Login
More tumblr junk by moni158 More tumblr junk by moni158
So much fun :heart: and a random process drawing :meow:
Add a Comment:
 
:iconjapisbetter:
JapIsBetter Featured By Owner Dec 17, 2015  Student General Artist
Omg, you should have made Titan Levi Bigger than Titan Eren (or at least the same size) and have Eren be thinkin' all like "How the hell is this even possible!? You were so much shorter as a person!!!" (or in person) to Levi.. I would have died! But you did a great job either way.
Reply
:iconbermuda-aka-lilly:
Bermuda-aka-Lilly Featured By Owner Jun 6, 2016  Hobbyist General Artist
just imagine titan Levi as this tiny little titan
but he's the fastest thing alive
and he's climbing all over everything like a creepy little gremlin
or a spider or some shit
Reply
:iconjapisbetter:
JapIsBetter Featured By Owner Jun 7, 2016  Student General Artist
...I can't see it XD
Reply
:iconemamaria:
Emamaria Featured By Owner Nov 19, 2015  Hobbyist Digital Artist
OMG!
I laugh so hard at Eren when he rans away from little titan Levi XD
Omg dude you make my day!
Oh and btw AMAZING ARTS!
Reply
:iconthe-mute-artist:
The-mute-artist Featured By Owner Oct 28, 2015  Student Digital Artist
i ship marco x jean so much it hurts
Reply
:iconalways-forever-alone:
Always-Forever-Alone Featured By Owner Oct 23, 2015  Student Digital Artist
I fucking love the look Eren gives Levi and the way he runs away from him! xD
Reply
:icondakotainthemorning:
DakotaInTheMorning Featured By Owner Oct 19, 2015  Hobbyist Artist
I swear to god you NEED to create some good monster characters and start your own comic or something because you are amazing. 
Reply
:iconperky-sugarsocks:
Perky-SugarSocks Featured By Owner Oct 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
poor levi just cant get a break XD he kinda reminds me of a gremlin. haha, eren is still terrified though! i love ur art
Reply
:iconmavriarch:
Mavriarch Featured By Owner Sep 27, 2015  Student General Artist
Bottom right panel was too hilarious for me to handle it. *dead*
Reply
:iconminrdj:
MinrDJ Featured By Owner Sep 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
I fucking laughed my ass off when I saw the thing on the bottom right corner!
what do yo ship btw?
Reply
:iconlili85245:
lili85245 Featured By Owner Jun 7, 2015  Hobbyist General Artist
Aaaaaw Mikasa's scratching Eren's ears JUST TOO CUTE 8D
Reply
:iconalways-forever-alone:
Always-Forever-Alone Featured By Owner Jun 5, 2015  Student Digital Artist
I love how Eren looks at Levi and then h runs away from him with Levi chasing him. xD
Reply
:iconbink1999:
Bink1999 Featured By Owner May 21, 2015  Hobbyist General Artist
Oh my gosh!~ The moments with Titan Eren and Titan Levi is killing me!~ xD
Reply
:iconlonelycreep:
LonelyCreep Featured By Owner May 13, 2015  Hobbyist Digital Artist
I've always wanted to touch eren's titan ears ;3
Reply
:iconlili85245:
lili85245 Featured By Owner Jun 7, 2015  Hobbyist General Artist
ME TOO 8d
Reply
:iconcreativesketchbook:
CreativeSketchbook Featured By Owner Apr 1, 2015  Student General Artist
OH MY GOD XD I LOST IT AT THE TITAN LEVI PANEL
Reply
:icontherealtwilightspark:
TheREALTwilightSpark Featured By Owner Mar 16, 2015  Hobbyist General Artist
XD that titan Levi though. and Eren's expression he's just like SHIT I'M LEAVIN'!!!!

also ermahgerd kawaii puppy Titan :3 EREN YOUR KAWAII IS SHOWING!!!!
Reply
:iconemiiiiiiiii-chan:
Emiiiiiiiii-chan Featured By Owner Aug 8, 2015  Hobbyist General Artist
Oh god, that is just too true XD That expression on Eren's face was like OH SHIT THAT PUPPY HAS RABIES
Reply
:iconthat-one-guy-arsenio:
I love the first panel XD Titan eren looks like a dog owo
Reply
:iconthat-one-guy-arsenio:
Levi has a titan FORM?!?!! EXPLAIN!!!
Reply
:iconemily-is-a-otaku:
Emily-is-a-Otaku Featured By Owner Feb 5, 2015  Student Digital Artist
Titan Levi~!
Reply
:iconmisstulcadhiel:
MissTulcadhiel Featured By Owner Jan 26, 2015  Student General Artist
Mini levi titan!!!!
Reply
:iconshyy-chan:
Shyy-Chan Featured By Owner Jan 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
OMG, that titan Levi xD
Reply
:iconowlwolfraven:
OwlWolfRaven Featured By Owner Jan 5, 2015
LOL the last panel!!!!
Reply
:icondottybobbles:
Dottybobbles Featured By Owner Dec 25, 2014  Student General Artist
Levi still so fierce and scary! This essentially shows them as what they do as humans but in titan form. RUN EREN RUN HE"S GOING TO CRAWL RIGHT UP YOUR LEGS LIKE A CRAZY MONKEY
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 11, 2015
and then clean your pants
Reply
:icondottybobbles:
Dottybobbles Featured By Owner Jan 11, 2015  Student General Artist
Pft what pants~? x3
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 11, 2015
Clean your hair then,
or your face x3
Reply
:icondottybobbles:
Dottybobbles Featured By Owner Jan 11, 2015  Student General Artist
Na titan levi just looks pissed off like Erens like OH SHIT
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 11, 2015
XD yup
RUN EREN RUNNNN
Reply
:icondottybobbles:
Dottybobbles Featured By Owner Jan 11, 2015  Student General Artist
Nooobody can escape the titan levi especially when he's pissed
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 11, 2015
XD 
poor eren then
your going to be cleaning the yard for 6 more months
Reply
:iconmagicwave10:
Magicwave10 Featured By Owner Dec 23, 2014  Hobbyist Traditional Artist
LOL Levi
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Dec 20, 2014
*MIGHT BE A SPOILER GUYS IF YOU DON'T WANT SPOILERS DON'T READ THIS PLS*





I laughed at the part when eren titan form roared in annie titan's face and she flinched XD
Reply
:iconhyo38:
Hyo38 Featured By Owner Dec 11, 2014  Hobbyist General Artist
Is that a titan levi?
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Dec 22, 2014
... that would be scary
Reply
:iconanonymousperfection:
anonymousperfection Featured By Owner Jan 7, 2015  Student Digital Artist
I wonder what name i should give to Levi's Titan Form... The LEVIathan?
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 9, 2015
omg call it the
Cleaning Titan *SPOILERS!*
since you know, the other human titans have names like that
the cleaning titan breaks into your house and cleans it, then leaved a piece of feather duster feathers on your bed
Reply
:iconanonymousperfection:
anonymousperfection Featured By Owner Jan 10, 2015  Student Digital Artist
Lol! That is pure genius! You deserve a medal! :D
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 10, 2015
Genius!? it was just an idea XD
Reply
:iconanonymousperfection:
anonymousperfection Featured By Owner Jan 10, 2015  Student Digital Artist
That idea is GENIUS! :D
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 10, 2015
XDDD Ty i guess?
Reply
(1 Reply)
:iconwir-sind-die-loki:
wir-sind-die-Loki Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist General Artist
That is amazing
Reply
:iconthelittlewaterdragon:
TheLittleWaterDragon Featured By Owner Edited Nov 29, 2014  Hobbyist General Artist
Wow I love your levi pls do a tutorial or something for the unfortunates who can't draw heichou ;w;
THAT HOW I PICTURE HIM IN REALLY LIFE OMG :O YOU ARE AMAZING :O
Reply
:iconeyeless-jack-dmablo:
Eyeless-Jack-Dmablo Featured By Owner Nov 28, 2014
levi titan XD
Reply
:icontrunksii:
TrunksII Featured By Owner Nov 27, 2014  Student Traditional Artist
i got one question is the little titan next to eren levi?
Reply
:iconleanguyen23:
LeaNguyen23 Featured By Owner Aug 18, 2015  Student Digital Artist
Yeah, it's a joke since Levi is on a "Short" side. Kaoru-Smile 
Reply
:iconemeraldwolf24:
emeraldwolf24 Featured By Owner Nov 27, 2014  Student General Artist
ha gayHA! GAAAAAY! (Emoticon) LOLOLOLOLOL 
Reply
:iconanonymousperfection:
anonymousperfection Featured By Owner Jan 3, 2015  Student Digital Artist
Who? What? When? Where? You like Attack on Titan?
Reply
:icongrey-wolf1:
Grey-Wolf1 Featured By Owner Nov 19, 2014  Student Filmographer
Eren's face is priceless, look at little Levi XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 6, 2013
Image Size
3.1 MB
Resolution
1200×2899
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
113,397 (21 today)
Favourites
4,904 (who?)
Comments
315
×