Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 12, 2013
Image Size
2.8 MB
Resolution
1315×3747
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
57,795 (35 today)
Favourites
4,418 (who?)
Comments
274
×
Snk Junk by moni158 Snk Junk by moni158
I am having way to much fun with this show

Sorry for all the doodles, I'm gonna go make some proper art now :iconlazycryplz:

Add a Comment:
 
:iconscaly-heart:
Scaly-heart Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist General Artist
Ahahahahahaha! Omg titan eren is perfect! thanks so much for the laugh! :XD: And poor Erwin i'm sure levi would never use that as blackmail haha. Shifty 
Reply
:iconeyeless-jack-dmablo:
Eyeless-Jack-Dmablo Featured By Owner Nov 28, 2014
XD
Reply
:iconskullcollecter:
skullcollecter Featured By Owner Nov 19, 2014  New member
wtf did I look at
Reply
:iconbabakosen:
BabakoSen Featured By Owner Nov 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I'm dyin' halp
Reply
:iconthepicwather:
ThePicWather Featured By Owner Oct 30, 2014
okay now when i saw eren in his.....well....."clothes"
i was like: wat te fek
Reply
:iconhappyluckygirl22:
Happyluckygirl22 Featured By Owner Nov 19, 2014  Hobbyist General Artist
What about eren an his toughest in his nose'?
Reply
:iconthepicwather:
ThePicWather Featured By Owner Nov 21, 2014
oh gewd o.o
Reply
:iconhappyluckygirl22:
Happyluckygirl22 Featured By Owner Nov 24, 2014  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconthepicwather:
ThePicWather Featured By Owner Dec 7, 2014
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Reply
:iconhappyluckygirl22:
Happyluckygirl22 Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist General Artist


If I met Jeff in real life

jeff: go to sleep

me: nigh please -pulls gun from under my bed-

jeff: this is why I don't kill black people

me: bitch you better be lucky I ain't no snich

mom: DYMON WHO THE HELL YOU TALKIN TO!?

me: MOM GET THE CHAINSAW JEFF THINKS HE CAN KILL BLACK PEOPLE
Reply
Add a Comment: