Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 20, 2013
Image Size
971 KB
Resolution
1200×836
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
64,490 (18 today)
Favourites
4,177 (who?)
Comments
173
×
The Corporal... by moni158 The Corporal... by moni158
Cleaning the building with the Corporal can be frustrating and...hazardous. :stare: Eren keep that broom close ....





Have some doodle comics because they are fun to make :meow:
Add a Comment:
 
:iconliving4christ11:
Living4Christ11 Featured By Owner Feb 4, 2015  Hobbyist
Ermahgerd this is TOO accurate! Haha! :happybounce: 
Reply
:iconwritingmyworriesaway:
WritingMyWorriesAway Featured By Owner Jan 22, 2015  New member Hobbyist General Artist
Omg! I think I love you xD ahahaha
Reply
:iconpepperedsoda:
PepperedSoda Featured By Owner Jan 16, 2015   Artist
MIDGETS CAN BE LIFTED Five Nights at Freddy's 2 - Mangle Foxy - Icon GIF 
Reply
:iconscarthekitteh:
Scarthekitteh Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yes, Eren, he is serious.






Good luck.
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 11, 2015
lol
Reply
:icontenkamchi-sama:
Tenkamchi-Sama Featured By Owner Jan 5, 2015  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:iconlessthanashadow:
LessThanAShadow Featured By Owner Dec 27, 2014  Hobbyist General Artist
SHIP SHIP SHIP SHIP Sailing the seven seas 
Reply
:iconmagicwave10:
Magicwave10 Featured By Owner Dec 23, 2014  Hobbyist Traditional Artist
lol
Reply
:iconmegcr8:
Megcr8 Featured By Owner Dec 19, 2014  Hobbyist General Artist
:iconishipitlikefedexplz:
Reply
:iconwir-sind-die-loki:
wir-sind-die-Loki Featured By Owner Dec 8, 2014  Hobbyist General Artist
Levi, so cleaning obsessed we have to do work on it! :)
Reply
:iconthelittlewaterdragon:
TheLittleWaterDragon Featured By Owner Dec 6, 2014  Hobbyist General Artist
BEST. FANART. EVER. XD XD XD XD XD
Reply
:iconredstar-okumura:
redstar-okumura Featured By Owner Nov 24, 2014  Professional Writer
I already dust the garden
eren:how do you do that
me:easy....with fire >:3
eren:how are you my cousin?
Reply
:iconzecolourfulpanda:
ZeColourFulPanda Featured By Owner Nov 4, 2014
Halloween set: flying witch 
Reply
:iconjohayna474:
Johayna474 Featured By Owner Oct 14, 2014
One does not simply dust the garden.XD
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 20, 2015
yeah levi.
eren should dust the greenhouse too
Reply
:iconjohayna474:
Johayna474 Featured By Owner Jan 21, 2015
Agreed XD
Reply
:iconthunderwc:
ThunderWC Featured By Owner Jan 21, 2015
XD poor bbyy Eren
Reply
:icondarkykat361:
darkykat361 Featured By Owner Aug 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Levi gardens aren't meant to be dusted
how does one dust the gardenbunneh icon17 
Reply
:iconeyeless-jack-dmablo:
Eyeless-Jack-Dmablo Featured By Owner Nov 28, 2014
giant water hose.
Reply
:icondarkykat361:
darkykat361 Featured By Owner Nov 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ummmmmmmmm.....fair point
Reply
:iconeyeless-jack-dmablo:
Eyeless-Jack-Dmablo Featured By Owner Nov 30, 2014
:3
Reply
:iconcrackajinx:
crackajinx Featured By Owner Jul 23, 2014
My dad makes me dust the driveway every once in a while..ll
Reply
:iconlollipopsgumdrops:
LollipopsGumdrops Featured By Owner Jul 21, 2014   Writer
Dust the garden..?
Gardens aren't meant to be dusted..
Reply
:iconjocelynjeg:
JocelynJEG Featured By Owner Dec 1, 2014
...That's the joke. He's a clean freak.
Reply
:iconlollipopsgumdrops:
LollipopsGumdrops Featured By Owner Dec 1, 2014   Writer
I know. Wow.
Reply
:iconapplefanfic:
applefanfic Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Dust... THE GARDEN!!!???:o (Eek)  HOW IS THAT POSSIBLE!!!???

Levi you clean freak you...Sweating a little... 
Reply
:iconskullcollecter:
skullcollecter Featured By Owner Nov 19, 2014
lol
Reply
:iconjaiyapapaya:
JaiyaPapaya Featured By Owner Jul 3, 2014  Student General Artist
 Shouldn't Levi be just a tad bit, shorter? I think he's 5' 3.
Reply
:icondragonoflight14:
DragonofLight14 Featured By Owner Jun 29, 2014
One cannot simply DUST the garden. :3

...

What! Someone had to say it!
Reply
:iconsonichedgie199:
SonicHedgie199 Featured By Owner Jun 24, 2014  Student Traditional Artist
:iconallthethingsplz:
Reply
:iconfirefairyrubina:
firefairyrubina Featured By Owner Jun 17, 2014
How does one "dust the garden"
the garden dusts itself XD
Reply
:iconjenny345:
Jenny345 Featured By Owner Jun 14, 2014
Nice. Yes he is Eren. I don't like where this is going.
Reply
:iconferretlivvie:
ferretlivvie Featured By Owner Jun 3, 2014  Hobbyist General Artist
Haha dust the garden!
Levi: what did you just say?
N-nothing.... *starts dusting garden*
Reply
:iconfunnelvortex:
FunnelVortex Featured By Owner May 30, 2014  Hobbyist Writer
But the garden is made of dust!
Reply
:iconlinky6:
linky6 Featured By Owner May 25, 2014  Hobbyist General Artist
XDDDDD
Reply
:iconloveliebamor6:
LoveLiebAmor6 Featured By Owner Mar 31, 2014  Hobbyist
Wow. That is just....yeah, I see this happening all too well.
Reply
:iconlara00:
Lara00 Featured By Owner Mar 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
CLEAN ALL THE THINGS!
Reply
:iconkistrix:
kistrix Featured By Owner Feb 2, 2014
Ha ha, so true!
Reply
:iconacidpond:
Acidpond Featured By Owner Dec 3, 2013
lol
Reply
:iconf-for-poodie:
F-for-POODIE Featured By Owner Nov 25, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol. wtf. "the garden really?"
Reply
:iconakirachan9:
AkiraChan9 Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist General Artist
You forgot sweeping the whole building, mopping the whole building. THEN!!!!! You have to wax the whole building floor.

And with the garden you have, weeding, dusting, sweeping, replanting, trimming, ect. (If you were wondering, yes my job is to make Eren's life a living hell along with Levi!<3)
Reply
:iconvietblueart:
vietblueart Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist General Artist
How exactly does one dust a garden....?
Reply
:iconsugomon:
sugomon Featured By Owner Mar 3, 2014  Hobbyist General Artist
Well, first you actually have to weed, dust, sweep, and trim the grass. Once it's tidied up, then you use a cloth and get off the dust, one blade of grass at a time. :heart:
Reply
:iconfatalsleep:
FatalSleep Featured By Owner Dec 4, 2013  Hobbyist General Artist
Erm... sweep the dust off the stone paths?
Reply
:icontenkamchi-sama:
Tenkamchi-Sama Featured By Owner Jan 7, 2015  Hobbyist General Artist
nope... dust EVERY leaf and every strand of grass, every flower petal and every little insect! tsk...
Reply
:iconriamarie33:
riamarie33 Featured By Owner Nov 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Nice XD
Reply
:iconinnocentnarwhal:
InnocentNarwhal Featured By Owner Oct 31, 2013  Student General Artist
There's dust in the gardens?
Reply
:icongermanvisitor:
germanvisitor Featured By Owner Jan 26, 2014
Have you ever seen it rain in Attack on Titan? It is very dusty in the garden.
Reply
:iconkitan777:
Kitan777 Featured By Owner Oct 30, 2013

neat freak Levi XD

but gotta admit,he's awesome :3

Reply
:iconcheyluvsu03:
cheyluvsu03 Featured By Owner Oct 27, 2013  Hobbyist General Artist
You wanna know what's funny about this? Before my street was paved, we had dirt roads and my neighbor used to sweep them and shovel the snow off his lawn in the winter...why? XD
Reply
Add a Comment: