Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 1, 2012
Image Size
1.2 MB
Resolution
1200×846
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
85,634 (14 today)
Favourites
6,694 (who?)
Comments
266
×
You never learn... by moni158 You never learn... by moni158
Grown up Zuko and his silly uncle! :iconteheplz:


I LOVE ZUKO AND IROH! they are so lovely and entertaining! :iconilavplz:

After all this Korra....I miss Zuko! and Sokka! :iconsadfaceplz: Must rewarch!

:bulletgreen: Join me on Tumblr! <3
Add a Comment:
 
:iconmountainlygon:
MountainLygon Featured By Owner Jul 10, 2014  Professional Digital Artist
Iroh has a problem.  Normally tea addiction isn't a big deal as it's generally considered one of the more harmless addictions one can have.  But Iroh definitely has a problem.  If he's willing to put his life on the line with a potentially poisonous plant, and later on blow his AND Zuko's cover just for a warm cup, it's definitely time to stage an intervention.

Is there a 12-step program for teaholics?
Reply
:iconmadnessinmeadow:
MadnessInMeadow Featured By Owner Feb 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
duuude, you're making me feel avatar feels! this is so awesome ugh :heart:
Reply
:iconcharons-keeper:
Charons-keeper Featured By Owner Dec 17, 2013
Absolutely one of my favorite moments :)
"Hmm... delecable tea ^^ ..... or deadly poison? >:/"
Reply
:iconinnocentnarwhal:
InnocentNarwhal Featured By Owner Oct 31, 2013  Student General Artist
Zukooooo
Reply
:iconjesserfly:
Jesserfly Featured By Owner Oct 25, 2013  Hobbyist Writer
:XD: ahaha.
Reply
:iconfillyfuxilly:
FillyFuxilly Featured By Owner Aug 24, 2013
hihihihi :D  i love Avatar. and your pictures are really nice!
Reply
:iconvocol:
Vocol Featured By Owner Aug 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
My favorite scene lol
Reply
:iconblackgryphon101:
blackgryphon101 Featured By Owner Jul 19, 2013  Hobbyist General Artist
That's why we love Iroh.
Reply
:iconfruitbatslyra:
fruitbatslyra Featured By Owner Jul 12, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Lol! I love this! <333
Reply
:iconkninjasticks:
Kninjasticks Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist General Artist
Oh, Iroh... Why did the movie have to ruin you so?
Reply
:iconawesomenesokatu:
Awesomenesokatu Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Iroh was hands down my favorite character in the Avatar series.
Reply
:iconsilverq10:
SilverQ10 Featured By Owner Jun 25, 2014  Student Digital Artist
Also agrees
Reply
:iconvocol:
Vocol Featured By Owner Aug 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
agreed lol
Reply
:iconlili-ravenclaw:
Lili-Ravenclaw Featured By Owner Apr 16, 2013  Hobbyist General Artist
This part is so funny xD
Reply
:iconfirelordzuko91:
FireLordZuko91 Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist General Artist
haha, love it.
Reply
:iconmk456:
mk456 Featured By Owner Jan 30, 2013
zomagahd future Zuko yaaaay c:
Reply
:iconawb2012:
AWB2012 Featured By Owner Jan 26, 2013
ZUKO HAS NO BURN MARK, AS I SEE HIM!!!!!
Reply
:icondelcasy:
Delcasy Featured By Owner Jan 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
This makes me want to rewatch the whole 1st series and damn near most of the second series. I LOVE uncle Iroh and Zuko <3
Reply
:icons0larclaw812:
s0larclaw812 Featured By Owner Dec 17, 2012
Aw, Iroh. Favorite character
Reply
:iconpowalski13:
Powalski13 Featured By Owner Dec 1, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Aww...I miss um too. So pretty!
Reply
:iconsongofafreeheart:
songofafreeheart Featured By Owner Nov 14, 2012
Iroh probably thinking that everything makes delicious tea... XDD

And I miss Zuko, too...
Reply
:iconwilliamtrausch:
WilliamTRausch Featured By Owner Nov 2, 2012  Hobbyist Artist
So Iroh's voice actor died because he made tea with the wrong flower huh? So like him... I miss him...
Reply
:iconenigma1315:
Enigma1315 Featured By Owner Nov 1, 2012  Hobbyist Writer
Don't do it Iroh!
Reply
:iconmaohart:
Maohart Featured By Owner Oct 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
It looks like Iroh really didn't learn his lesson from last time XD I really want to watch that episode now
Reply
:iconjewellianalexandrias:
*Chomps on the plant before the old geezer in front of zuko and his uncle and swallows it* >.>
Reply
:iconkarisushieater:
karisushieater Featured By Owner Oct 26, 2012  Student Traditional Artist
awww i miss them all~!! but the voice for the gen.iroh in lok is the same person who did the voice for zuko:iconewelz:
Reply
:iconalexthequeen:
alexthequeen Featured By Owner Oct 23, 2012
Oh Iroh, I love you so much. XD

LOL! He probably wouldn't change at all!
Reply
:iconfire-wolves67:
fire-wolves67 Featured By Owner Oct 7, 2012
zuko is still alive in LoK. just not shown. its on the nickelodean website
Reply
:iconanh1art:
anh1art Featured By Owner Oct 4, 2012
photoshop????
Reply
:iconjohnson-x:
Johnson-X Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
crazy uncle lol
Reply
:iconfirestarshadow98:
Firestarshadow98 Featured By Owner Oct 3, 2012  Hobbyist General Artist
I miss Zuko and Sokka too ;A;
Reply
:iconalexandra989:
Alexandra989 Featured By Owner Sep 30, 2012
I love the art? How did you draw this?
Reply
:iconsuiseiusagi:
suiseiusagi Featured By Owner Sep 20, 2012
:iconiloveitplz:

AWWWW I LOVE THIS SO MUCH. *filled with feels*
Reply
:icontvip11:
Tvip11 Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Writer
Omg, i'm watching that episode right now :D
Reply
:iconnarcalepticrooster:
NarcalepticRooster Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist General Artist
LOLS!
Reply
:iconnotcras:
NotCras Featured By Owner Sep 10, 2012  Hobbyist Writer
I can't get enough of these two. xD
Reply
:iconlinesandgloss:
LinesAndGloss Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconenthaga:
Enthaga Featured By Owner Sep 9, 2012
You miss them too~? DX They were always my faves- oh and Jet :iconsadfaceplz:
Reply
:iconthelastironman:
TheLastIronMan Featured By Owner Sep 7, 2012  Hobbyist Writer
Rest in Peace, Mako, you magnificent bastard.
Reply
:iconalchemyfox:
AlchemyFox Featured By Owner Sep 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Haha, thats great. I love Iroh. XP
Reply
:iconleafthegreat:
LeafTheGreat Featured By Owner Sep 7, 2012  Student Traditional Artist
I had a dream that I met a real life version of Zuko. He killed me with that plant and I woke up :(
Reply
:iconlinnenglund:
LinnEnglund Featured By Owner Sep 7, 2012
hahaha, nice!
Reply
:iconkiramari:
KiraMari Featured By Owner Sep 6, 2012
bwahahahaha xD not again!! :D
Reply
:iconsorosoro:
Sorosoro Featured By Owner Sep 6, 2012
Haha. I wonder though.....If Zuko ever had the misfortune to take one of those tea's he forgot about.
Reply
:iconbrynjones:
brynjones Featured By Owner Sep 6, 2012
well rendered. great stuff!
Reply
Add a Comment: